Zmiana Mariny – rejs do Kamienia Pomorskiego 2017

W czwartek 24.03 oddaliśmy cumy na Marinie Pogoń, kierując się na północ w kierunku Kamienia Pomorskiego. Rejs zajął nam zgodnie z planem 2 dni – w piątek około godziny 19 cumowaliśmy w Marinie Technicznej w Kamieniu. Po drodze nocleg w Stepnicy.

Rozpoczęcie sezonu żeglarskiego już w marcu było ciekawym doświadczeniem, całe jezioro Dąbie czy Zalew były jakby nasze prywatne, cisza, spokój, byliśmy pierwsi lub jednymi z pierwszych którzy w roku 2017 r. przepłynęli ten szlak. Tak przynajmniej sugerowała sympatyczna pani z przystani w Wolinie.

Z pogodą bywało różnie: w piątek zaskoczył nas na Dąbiu nieprzyjemny porywisty wiatr, było pochmurnie i zimno. W piątek piękna słoneczna pogoda z umiarkowanym wiatrem. W sobotę od rana znowu zmiana. W sobotę wieczorem sympatyczne przywitanie przy ginie ze stałymi bywalcami Mariny w Kamieniu. W niedzielę wybraliśmy się tuż przed powrotem na spacer wzdłuż Bałtyku. Słowem przedłużony, czterodniowy weekend udany.